maelni.blogg.se

Händer så mycket!

Publicerad 2016-03-16 23:16:50 i Allmänt

I mitt huvud.. Så mycket som sorteras bort och så mycket som kommer ikapp... Iaf ikväll.. Min brukare har dött, och det är fan tuffare än jag trodde... Men hon har det bättre nu. 
Det där sveket kommer ikapp mig ännu mer.. Hur fan kan man behandla en människa på det sättet han gjorde? Han bara tog o tog o tog och sen är det han som är arg?! Jag har kört hit och dit för att lämna tillbaka saker, varit trevlig... GETT bort pengar han var skyldig för att jag inte orkade bråka... Eller bry mig. För det är just det, jag bryr mig inte! Men jag förstår inte! Och det stör mig! 
Skitsamma! 
Eftersom B gått bort är jag nu ledig fram till 18/4 för då börjar jag mitt nya jobb, ska bli så himla kul! Och just nu ligger mycket fokus på träningen och det går bra, på riktigt! Jag både ser och känner skillnad! Kommer bli så jäkla fit 💪🏻

Det är rätt skönt att fokusera på sig själv, blev bjuden på dejt i tisdags som jag tackade ja till... Men backade i sista stund... Skitfin kille! Men jag orkar faktiskt inte... Inte just nu. Jag är liksom inte intresserad... Och samtidigt som det stör mig att jag är så anti så är det ändå rätt stärkande... För det är just det, jag behöver ingen... Jag har inget behov av någon.. Det är viljan som inte finns nu, och det är det som är så viktigt.. Att vilja vara med någon med hela hjärtat... Det kommer 😉 
Och Nää... Jag har inte gått och blivit nucka, har faktist ögonen på någon... Men jag stressar inte ;) men små söta sms några gånger om dagen är ju inte helt fel... Äsch... Vi får se helt enkelt 😋 nu rabblar jag och säger emot mig själv... Men på riktigt... Det är mig själv, barnen och träningen som räknas just nu! 

På lördag är det tjejmiddag och spraytan hos Sandras syrra! Ska bli sjukt kul! ☺️ 

Shit så trött jag är, nu sova! Imorgon blir det cardio och pt pass. Sen en promenad med bästa utter, tredje kvällen på raken! Bra sällskap det där, går fort och en jävla massa snack om allt! Som det ska va! ☺️ hej svejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela