maelni.blogg.se

Trött!

Publicerad 2013-01-11 10:22:35 i

Så jäkla trött! Kroppen känns som gummi efter promenad till och från ljuskärrsvägen! Ska lägga mig två timmar, sen ska jag ta en dusch, plocka lite, handla och sen åka till Sarvträsk :-) big like!

Elias somnade i vagnen hemma innan vi andra ens hunnit klä på oss. Sov när jag lämnade på dagis, och hade sovit till i en timme till på dagis. Han somnade vid halv 8 ungefär och jag lämnade 8. Lille skrot!

Nästa vecka är jag ledig,tisdag och torsdag-söndag! Så jäkla sköööönt!

Då blir det storstäd på tisdag, och undanplock på torsdag så vi kan måla o tapetsera i helgen :-)

Min dator är kaputt :-( måste kolla med försäkringen vad som gäller. Hoppas den dyra utgiften och extra allt försäkring visar sig nu ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela