maelni.blogg.se

Jag saknar mina barn!

Publicerad 2013-01-17 13:41:15 i

Känns som att jag inte träffar de mer än på morgonen, och då ska jag stressa på de kläder och lämna iväg de till förskolan. Suger bajshål! Imorgon däremot får båda lite ensamtid me mamma, Elias får va hemma med mig på dagen, och runt halv sex åker jag och Mathilda på bio med natascha och Fia.

Jag och Elias ska nog bara vara hemma och mysa, ut och gå i snön med hunden, hoppas jag hittar selen så kan hon dra honom lite :-) han väger så lite så det pallar hennes gamla ben :-)

Jag fick lite egentid med natascha i tisdags också, hon kom och hängde med mig två timmar innan jag skulle hämta kidsen. Sen drog jag henne i pulkan till ungarnas förskola och sen var det fullt ös hem, då Liam hängde på oss också. Hur kul som helst! Jag skratta så jag kikna :-) knäppa ungar!

Nää nu ska jag njuta lite av tågresan innan d är dags att gå av :-P
Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela