maelni.blogg.se

Tid över

Publicerad 2013-02-28 16:25:50 i

Haha busy woman!
Jag ska försöka summera lite...

Vi har renoverat lilla toaletten, och den är SKITtrevlig :-) i veckan kör vi nog på vardagsrummet.

Körkortet, det ligger lite på is, tanken var att det skulle vara klart i mars, men av ekonomiska skäl så kör jag privat ett tag nu. Men d känns okej ändå :-)

Idag är nig veckans händelse dag. Mathilda har varit på kryssning med sin mormor, morbror m kompis och Robin. Elias och jag fick kvalitetstid tillsammans med Emilia vilket var jättemysigt! Vi var på BVC med Elias som fick vaccination, "ajajajaj" lät det och låter så fort man tittar på benet, tror han grät en halv sekund sen sa han "wrrroaaahh" och peka på benet... Frågade om ett monster bitit han i benet, "ajajajaj" svara han. Haha älskade unge!

Sen skulle vi lämna Emilia som skulle iväg med en kompis till nyckelviken, vi tog fel tåg hem och hamna i neglinge, trodde på riktigt att Emilia skulle få ett nervsammanbrott, hon pratade snabbt och osammanhängande och kunde inte för sitt liv förstå hur jag kunde va så jävla klantig.... Ehum...

Jag och Elias gick hem och la oss och sov, han vaknade efter en timme, så jag låg o drog mig lite, plötsligt lägger sig ungen till rätta och säger "bibbi" (han säger bibbi eller mimi till nappen). Så gav han nappen och ungen somna om! Vi sov två timmar till! Haha myyys!!!! Och lyx! När vi vaknade satte vi oss i soffan och mös, sen dammsög vi och Elias torkade bord och tv bänk :-)
När vi var klara kom Kenta hem som varit hos tandläkaren och dragit ut en tand, då gick jag och Elias till affären utan vagn och handla, tog självklart favoritvägen- parkeringen! Han älskar bilar! Han blir som tokig och låter "Brrum brrrrruuuuuum". Så han fick sin första egna glass idag, en nogger! Det var uppskattat!
Vi åt helt sjukt goda kycklingenchiladas och sen var det mys för hela slanten, jag och Elias lekte "björnen sover" och han skratta så han vek mig, likaså jag :-)

Mathilda kom hem vid läggdags, nöjd över dagen.... Men sjuuukt besviken för att hon inte fått ställa sig på scenen och sjunga med bandet.... Hahaha
Vi kollade på Stockholm brinner, och även om d är ett magstarkt program, så är det verkligheten... Och hon tyckte det var jätteintressant och i reklamen pratade vi om de olika händelserna.... Hon uppmärksammade även att vi inte har någon brandvarnare! Åh ångest!
Måste måste måste fixas!!!!

Nu blev d bara ett rörigt inlägg, men delar med mig av lite bilder från dagen och gårdagen då vi var i sickla med min lillebrolla Andreas. Nya skor till de minsta barnen vart det, en Barbie till Mathilda och en boll till Elias.

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2013-03-01 06:34:39

Kul med uppdatering! Ser inga bilder, vill ju se nya snygga toaletten! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela