maelni.blogg.se

Gutt morning!

Publicerad 2013-01-10 08:14:56 i

Igår var det en mysig dag, en sån där perfekt ledig dag :-) lämnade barnen i lugnans ro, hem och sätta på ett ansikte och iväg till forum med Fia. Vi gick runt lite och hurtbullen handla loss på träningskläder (öh... Inte jag alltså!), Fia bjöd på lunch, det blev en räk och kräftsallad för oss båda som var heeeelt outstanding!

Efter maten tog vi en take away kaffe och träffade Emma, som väntade på Veronica och Magnus. När de var klara stod vi o tjitt tjattra en sväng och sen drog jag vidare till bilskolan, satt helt inne i telefonen (ovanligt ;-)) och missa min hållplats, av i finntorp och buss tillbaka... Haha vadå lat? ;-)

Körde dubbellektion och vi träna på att backa och massa annat, var i fiskis o snurra o lite annat. Sen skulle jag backa in bilen och jag tyckte jag stod bra, men han var på som fan, kom igen nu lite till! Lite till kan du, jag hann inte ens lyfta på kopplingen o dunk! "Öh, du kanske stod bra som du gjorde"... Hahaha ingen fara på taket, var lite kul bara :-)

Nu ska jag klä på ungar och springa iväg till förskolan, sen blir d jobba i vanlig ordning!

Imorgon är jag egentligen ledig, men fick pass på Sarvträsk och eftersom jag saknar mina tanter o gubbar så kunde jag inte tacka nej, det ska bli himla mysigt att komma tillbaka :-)

Kommentarer

Postat av: fia

Publicerad 2013-01-10 20:31:50

Snart är du oxå hurtbulle :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela