maelni.blogg.se

På väg hem!

Publicerad 2013-01-10 22:14:35 i

Äntligen på väg hem... Va på ny position på jobbet idag.. Inte varit där sen intro, men det gick nog bra. Jobbiga va bara att istället för att va på en o samma våning så va jag på två och sprang. Men alla verkade nöjda! Det är ju det som räknas.

Det här med körkortet, det har gått så jäkla bra de senaste lektionerna och Danne, trafikläraren pushar på ordentligt, han är impad över hur jag tar in, men nu är han tjatig angående körboken. Så d är väl bara att sätta sig och plugga. :-)

Nu ska jag hem, ta en dusch och renbädda sängen, jag ber till Gud att Kenta kunde lösa datorn!!! Han har inte hört av sig än, så antingen fick han igång den... Eller så har han somnat :)

OM datorn är fixad, så ska jag gå in o göra skolval åt Mathilda... Asså, skolval ?! Min dotter ska börja i skolan?

Sen ska jag kolla filmen som jag skulle kolla på innan jag tappade datorn... Fan jävla skit! TÄNK OM Kenta lämnat ett usb hemma, då hade d aldrig hänt! Hans fel, helt klart ;-)

Ni som känner mig vet ju att jag är helt besatt av vienetta glass... Jag smälte som smör när jag såg den här lilla portionsbiten på jobbet ;-)


........god va den också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela